Close the door, throw the key...

środa, 3 kwietnia 2013

Eeee... Smutna (dla mnie przynajmniej) wiadmość.

Otóż...
Sprawa wygląd tak, że zawieszam bloga na razie :(
Po prostu.... Muszę odpocząć trochę od Zoe, od Rose, od Richarda...
Tak wiem, myślicie: Jakaś powalona! Odpocząć od bohaterów, których sama stworzyła?!
Wpadł mi (i Jossie oczywiście też, pozdrawiam bejbe) do głowy nowy pomysł na bloga i na razie chciałabym się na nim skupić i jak najlepiej go zrealizować... Zacząć wszystko od początku... Macie tak czasem? 
Jest też drugi powód: Nie kochacie mnie tak, jak ja kocham Was :(
Haha, nie no żartuję, nie o to mi chodzi...
Tylko jak wchodzę na inne blogi to wiecie: 3496013976091324760 komentarzy pod jednym rozdziałem, 3409672039476098234769 obserwatorów i 923846728039760928347 odwiedzin...
I to jest trochę dobijąjące... Bo patrzcie: Nie było mnie tutaj przez miesiąc, a jest tylko 11 komentarzy...
Na pewno wrócę na tego bloga, mogę Wam to obiecać, bo tak łatwo tego nie porzucę na zawsze (to zbyt wiele mi dało i zostawia jakiś tam ślad w moim serduchu), ale ja nie wiem, czy Wy tego chcecie! Bo to jest nie tylko MÓJ blog, ale też WASZ blog. Jeżeli go czytacie- ja chcę go pisać. Jeżeli nie czytacie- No cóż... Sami widzicie efekty.
Także z bólem serca się z Wami żegnam na jakiś czas!!!
Możecie mnie znaleźć tutaj:
Take Me Home
My Small Worries
I mój najnowszy "nabytek", na cześć którego zostawiam na razie tego bloga:
Take You To Another World
Jeżeli pokażecie mi w jakiś sposób, że naprawdę zależy Wam na tym opowiadaniu, wrócę wcześniej!!!
Jest mi to o tyle trudno pisać, że mam urodziny i...
Kocia3ek

19 komentarzy:

  1. Będę tęsknić:( Wracaj do nas jak najszybciej:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z bólem to piszę, ale ..
    Blog mi już się trochę znudził . :c
    Powinnaś się skupić na innych swoich wspaniałych opowiadaniach, a tego szczęśliwie zakończyć . :)
    Taka jest moja opinia . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? :( Nie możesz go sobie zawieszać :(
    Z bólem serca muszę przyznać, że blog też mi się trochę znudził... ale... no prostu nie wyobrażam sobie, abyś go zwieszała!
    Tu zaczęła się moja przygoda z One Direction. To u Ciebie w ogóle dowiedziałam się, że istnieje takie coś jak 1D xD I jest mi naprawdę smutno, że nas opuszczasz ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak możesz nam to robić???
    kocham twojego bloga, codziennie wchodze i sprawdzam czy jest nowy rozdział, a ty mi tu mówisz że go zawieszasz!!!
    ja nie wiem jak ja to przeżyje!!!
    no ale cóż, weny życzę w pisaniu kolejnego bloga :)
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiadanie mi się juz troche znudziło, bo ja masz juz 60 rozdziałów napisane to potem trudno wymyślic dalsza fabułe, i opowiadanie staje się troche jak moda na sukces ;D tego bloga pokazala mi kolezanka, i tak mi sie spodobal, ze przez kilka dni w kazdej wolnej chwili czytalam tego bloga, az przeczytalam wszystkie czesci, kazdego dnia wchodze regularnie i sprawdzam, czy nie ma nowej czesci, zdziwilam sie dlaczego od dluzszego czasu nie ma nowych czesci, i pomyslalam sb, ze to pewnie dlatego, bo nie masz weny, co dalej napisac, bo kazdemu sie to czasem zdarza. Nie spodziewalam sie, ze jest to zwiazane z zawieszeniem bloga. Troche mi smutno, bo przezywalam ta historie razem z bohaterami. Mysle podobnie jak kolezanki z gory, mianowicie zebys napisala jeszcze kilka czesci takich na zakonczenie i skupila sie na nowym blogu ;)
    Taka moja opinia ;) mimo tego, ze nie komentowalam, to przeczytalam kazda czesc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz dalej plissssss, jest świetny :) nie opuszczaj go błagamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rób nam tego, kochamy Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Kate Allen. Życie szybko pokazało jej swe prawdziwe oblicze. W młodym wieku wystawiło ją bez Boskiej opieki, tuż przed nosy wygłodniałych drapieżników. Walcząc o przetrwanie zbudowała wokół siebie mur, a przed oczyma miała jedynie widok drapieżców rzucających się na jej ciało. Czy kiedy odważy się przekroczyć próg bezpiecznej fortecy, życie znów przypomni jej, że nadzieja jest już zakopana głęboko pod ziemią?
    zapraszam na: http://gorzka-strona-cukierka.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham cię tego bloga i mam nadzieje że wrócisz szybko do nas ale to tylko twoja decyzja ja będę czekać

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się zżyłam z twoim blogiem ;) mam nadzzieję że niedługo napiszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo tego, że nigdy wcześniej nie komentowałam twojego bloga to i tak go kocham i przeczytałam każdy rozdział ;)
    Mam nadzieje że szybko wrocisz
    Czekam i życze weny w pisaniu nowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę, Potejtołku kochany. Wróć i pisz dalej, bo jestem strasznie ciekawa co będzie dalej i mimo, ze czytam go dopiero od kilku dni bardzo go kocham i zżyłam się z nim. Proszę wróć. ;'( Pewnie nie wiesz kim jestem.... :(
    / Zuzia. Ta od walk z Natalią. ;) Teraz może wiesz.. ;*

    PS. Błagam, wróć! ;* :'( ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Powieść opowiada o dwóch mężczyznach, przyjaźniących się ze sobą od lat i o ich codziennym życiu. Andrew to typowy, odważny podrywacz i łamacz damskich serc, a Steven spokojny i wrażliwy romantyk. Mimo że mają różne charaktery, świetnie się ze sobą dogadują. Wkrótce w ich życiu pojawią się dwie piękne kobiety, a oprócz tego wielkie kłopoty... Ciekawi Cię moja książka? W takim razie zajrzyj na www.troubles-of-love.blogspot.com Mam nadzieję że wpadniesz i skomentujesz prolog. ;) Pozdrawiam i przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Opowiadanie o Niallu [SPAM]
    Historia jest o szesnastoletniej Chanel Styles, która została pokrzywdzona przez los.Kiedy była mała, jej jedynym przyjacielem był brat, Harry.Ona potrzebowała go...On jej...Pewnego dnia, Harry postanowił wyjechać wraz ze swoim ojcem do Londynu, aby spełniać swoje marzenia.Zostawił ją samą, zagubioną w tym wszystkim.Codziennie błagała boga na kolanach, aby Harry wrócił i wszystko było jak dawniej.Jednak on nie wracał...Powoli traciła nadzieję. Zaczęły się problemy...Jej świat nagle przyśpiesza, kiedy zostaje zmuszona, aby przeprowadzić się do swojego znienawidzonego brata i jego kolegi z zespołu.Po pewnym czasie wszystko się komplikuje.Chcesz wiedzieć co będzie dalej? Zapraszam na: loveme-likeyou-do.blogspot.com/
    Dalej nie przekonana ? Obejrzyj zwiastun:
    http://www.youtube.com/watch?v=QObcS4vIglI&feature=youtu.be
    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy dodasz nowy rozdział na take you to another world?? czekam z niecierpliwością na nowy rozdział tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział jest w trakcie pisania... Chciałabym jednak uzgodnić jeszcze coś z Jossie, a teraz nie miałam z nią kontaktu... Za niedługo będzie :D
      I przepraszam, że musisz czekać :/

      Usuń
  16. Odpoczelas już ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiecie co?
      Zabieram się właśnie za nowy rozdział.
      Za bardzo kocham Was, Rose, Zoe i chłopaków, żeby to zostawiać na tak długo... Miesiąc minął, ja zaczęłam nowe blogi, ale wiecie, jak za Wami tęsknię?
      <3 <3 <3 <3 <3 <3
      A teraz pora przypomnieć sobie wątki...

      Usuń
  17. Kociaczku , wiedziałam ze jeszcze cos napiszesz !!!

    OdpowiedzUsuń